10 Ekim 2012 Çarşamba

BEKLE BENİ



geleceğim o gün...
o gün artık bıktığın usandığın dünyanın son günü,
benim doğum günüm olacak.

o elbise olacak üzerimde, uzun, beyaz,
ellerim tüm izlerini silmiş geçmişin
bir bebek elinin tutunmaya  çalışması gibi dünyaya
öylece avuçlarına saracak seni...


sen çoktaan kurmuş olacaksın sofrayı,
soframızın şenliğine kadeh kaldırırken
biliyorum gözlerin
taa içine bakacak ruhumun..
öyle çok özlemiş olacağız ki birbirimizi
ne izi ne kederi geçmişin
bizi yerle yeksan eden her şeye teşekkür edeceğiz...


saçlarım iyice uzamış belki
koyu...su bile kalmamış olacak hüznünün senin
daha çok jazz dinleyip daha az susacağız...
olgun bir yetişkinken sen
ben hala hırçın dalgasını içinde taşıyan
deli kızı olacağım dünyanın
heyecanla anlattığım her kelimeyi
dinleyeceksin biliyorum,
beni dinleyeceksin...
beni olduğum gibi sevdin, hep öyle seveceksin...



sahil kasabasında, ayaklarımız kum çakıl
yaramazlıklar yaparken şen şakrak hallerime çiçekler takacaksın
kaçışlarını, karmaşalarını, takıntılarını değil yaşamımın
kokusunu getireceğim tüm çiçeklerin...
bekle beni,
o gün geleceğim...



Çolpan Erdem

Hiç yorum yok: