30 Mayıs 2012 Çarşamba

Eksik Bir SEN

Eksik bir şey var hayatımda... Eksik bir tabak , eksik bir rakı bardağı , eksik bir söz var söylenmemiş...
Bir arpa boyu yol gidemiyoruz sanki sensiz.
Saçların....ipek saçların..kokun geliyor aklıma ... gitmesin!

Eksik bir nota var hayatımda, şarkı tamamlanmıyor,orkestra şaşkın,
şarkı düşüp gidiyor seyircilerin üzerine, notalar  her yerde, onların bir şey anladığı yok!

Onlar anlamazlar kuzum diyorsun.
 İnsanlar biçare, çareler içinde. sevmek için yaratılan bir tek biz miyiz?
 Belki de...

İnsanların soğuk, yalnız, ve zannediyorum ki avam bir ağlaklık anlayışları var. Öyle sıkıcılar ki. Nicelik öldürür ya niteliği, hani bir noktadan sonra artık o bitmeyen ağlamalar bi anlam ifade etmez. Güzel değil gözleri, gerçekten öyle. O heyecanla çaldığım kapıları çirkin insanlar açmaya başladılar. Öpmek bile istemezsin.

Ben  her sabah sana gelir gibi uyanmak istiyorum güne, sabahları senin gözlerine uyanmak gibi. Kapılarımı sana açmak,senin varlığınla aydınlatmak etrafımı.
Gün ışığım derdin ya bana, öyle zannederdim ben kendimi. Belki de o kadar parlak değilim! Senden sonra söndü tek tek sevinçlerim, yokluğuna göz yaşı döktüğüm yüzlerce gece, kalbimden bir katran gibi döküldü siyah, koyu rengi yalnızlığımın.
 Sesin üzgün geliyordu, neşen eksik...senin neşen olmadan yaşayamayız ki biz...
 Tüm o yalnızlıklarımda, o acılı taraflarında bile hayatın, varlığını binlerce kilometrelerden hep hissettim. İçimde açtın, kapadın. Hiç unutmayacağım nazik anıların, gecemde, gündüzümde, rüyalarımda oldu. Nasıl unutabilirim, birlikte geçtik yolları senle, el ele, dimdik, hiç bırakmadan, aldatmadan, kaçmadan tüm zorluklardan.  Nasıl unutabilirim?  Kadınlar erkeklere , erkekler kadınlara bizim birbirimize baktığımız gibi hiç bakmadı.
Onlar anlamazlar kuzum diyorsun ya bana..Nasıl kıyarlar diyorsun ?
Eksik bir Sen var hayatımda. Eksik bir tabak ve bir kadeh rakı....

...............................................................

Hiç yorum yok: