3 Ekim 2013 Perşembe

BU YAZ



şimdi bu mevsim, bu boğuk hava, griler filan. kahvesini yudumlarken tv karşısında, şu aylardır izleyemediği filmi izlemek isteyenlerden biriyim elbette. hatta o esnada da uyuya kalmak isteyenlerden.

adetimdir, açtım Chambao'yu, mıyıl mıyıl geçmesine izin veriyorum içimden ritmlerin. bırakayım konuşmaya devam etsin, huzur içinde dinlemeye ben de.

uzun süre oldu, yazmadım. fısıl fısıl konuşulmuş çevrelerde. bazılarınız ara ara bakmışsınız yazmış mı diye? sağolunuz bunun için.
yazmadım. bu yaz mutlu mesut anılar biriktirmekle meşguldum gene. geçtiğimiz yaz uzaktan uzaktan aşık olduğum şehre gitmenin sarhoşluğundaydım, bu yaz ise uzaktan uzaktan hep hayalini kurduğum biçimiyle aşkı yaşamanın sarhoşluğu. o en güzel rengi doğanın...  yaşadım ben, bir 14 temmuz sabahı kör saatte uyanıp, ışıklı harflerle tarihe not düştüğüm anı.. teşekkürler dünya, teşekkürler.

bu yaz, bol bol okudum. bol bol not aldım sevdiğim yerleri, bol bol tekrar okudum.  mutlu mesut kitapların şen şanraklığıyla doldu kütüphanem.
sevmediğim her ne varsa çıkardım attım hayatımdan bu yaz. kötü çirkin ne varsa sevmiyordum. kapris, hırs, yalan dolan sevmiyordum. ikiyüzlüler bir de. zaten kaç tane olabilir ki çevrenizde. sevmekten, inanmaktan, umursamaktan vazgeçtim. hiç de umrumda değillerdi.

bol bol direniş oldu sokağımda, evim salonum camlarım, ruhum etkilendi her bir safhasında. bol bol dik durmaya devam ettim.

ben bu yaz, bol bol sevdim dünyayı, hakikati ararken hayretler içinde, bol bol şaşırdığım şeyler oldu. sevdim onları da.
sevmeyi derinleştirdikte, ve sevildikçe böylesiye... ayrımlarım değişti, inandıklarım değişti, ben değiştim.
diyeceğim o ki, bu yaz benim için, sadece bir mevsim değildi...

1 yorum:

neslice tarifler dedi ki...

ben de seni okurken bol bol gülümsedim :)
her mevsim senin mutluluğun olsun canım..